Den nye duft fra Hugo Boss
Man of Today kampagnen blev lanceret første gang i 2014 – en global kampagne, med opmærksomheden rettet mod moderne maskulinitet og succes. Denne nye kampagne fra Boss Bottled, med skuespilleren Chris Hemsworth som frontfigur, en mand, der uophørligt følger sine egne koder med hensyn til integritet og respekt.
Den nye version, der lanceres her i september, vil bygge videre på den første kampagnes succes for at tilskynde mænd verden over til at vise, at de er ordholdne. Mænd med både substans og stil, altid.
Vi på redaktionen har været heldige, og testet duften. Og kan godt afsløre, at den bliver bedre og bedre i løbet af dagen. Mænd er i dag, og heldigvis for det – meget opmærksomme på, at vi ikke går hjemmefra om morgenen, uden at vi dufter godt.
Limited Edition Flakondesign. For at hylde 2017´s Man Of Today – vil der være et begrænset antal af den nye Collector´s Editions. Kan købes fra den 25. september.
#MANOFTODAY
Boss Bottled fås i følgende størrelser:
Eau de Toilette 30 ml, 415 kr.
Eau de Toilette 50 ml, 520 kr.
Eau de Toilette 100 ml, 680 kr.
Eau de Toilette 200 ml, 980 kr.